zondag 23 maart 2014

Update boek 'Cunera en de macht van de sleutel'

Het is bijna zo ver! 
In de week van 24 maart gaat mijn manuscript ‘Cunera en de macht van de sleutel’ de vormgevingsfase in. Ik kijk er erg naar uit om mijn eerste boek vast te kunnen houden.


In de vorige update vertelde ik dat er een aantal leuke activiteiten rondom de promotie van mijn boek in de planning staan. Onlangs stond ik in de plaatselijke krant in verband met de Cuneradag op zaterdag 14 juni te Rhenen, lees hier. Het boek zal daar overhandigd worden aan de burgemeester en in de middag zal ik een lezing houden in de Cunerakerk. Wat is er nou mooier dan mijn boek te presenteren op Cuneradag, in de Cunerakerk!
Je bent natuurlijk van harte uitgenodigd om naar Rhenen te komen en te genieten van alle activiteiten op de Cuneradag. Voor het programma kan je hier kijken.

Vriendelijke groeten, Gerti

Geen opmerkingen:

Een reactie posten