zaterdag 4 april 2015

Zwaarden van Knoflook

Een spannende titel die veelzijdige verhalen oplevert. De verhalen spelen zich af in de middeleeuwen. Kortom een schrijfwedstrijd waar ik zelf graag aan had meegedaan. Maar dat kan niet, ik zit in de jury.

Een dikke stapel verhalen ligt voor mijn neus. Meer leesvoer dan paaseitjes.
Gelukkig ben ik groot fan van historische verhalen en kwijl van de vele verhalen die ik onder het genot van heel wat kopjes koffie ga lezen. Zo erg is het dus ook weer niet dat ik niet mee mag doen aan de wedstrijd. In plaats van zelf te schrijven geniet ik van de door anderen geschreven verhalen.

De eerste deadline zit er op, over een aantal dagen wordt het eerste verhaal bekend gemaakt dat in de bundel komt. De volgende deadline is 1 mei. Ik heb nu al zin in de volgende stapel verhalen!

Zwaarden van Knoflook
~ Het verhaal dat niet vergeten mag worden. Een verhalenbundel over ridders, heksen, religie, mystiek, armoe en de zwarte dood ~
Deelnemers aan deze wedstrijd schrijven een verhaal dat zich afspeelt in de Middeleeuwen, periode: 500-1500 na Christus. Een verhaal dat de lezer meeneemt naar deze tijd, waarmee de schrijver de diepere laag in het verhaal probeert te raken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten